Frequently Asked Questions

We krijgen regelmatig veel dezelfde vragen per email binnen.
Hierbij een overzichtje van deze vragen.

Vraag: Ik heb geen bevestigings email ontvangen van jullie, is mijn bestelling goed binnengekomen?
Antwoord: Helaas komen de emails die wij versturen naar gmail adressen vaak in de spamfolder terecht.
Waarschijnlijk staat de email daar.

Vraag: Heb je misschien een tracking nummer van PostNL voor me?
Antwoord: We versturen vrijwel alles met de gewone post. Zonder track en trace. Alleen grote artikelen en grote bestellingen versturen we met track en trace.
Mocht dit het geval zijn dan mailen we die altijd door zodra we de bestelling verzonden hebben.

Vraag: Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, terwijl hij eigenlijk vandaag zou binnenkomen. Wanneer kan ik hem verwachten?
Alle bestellingen die voor 12:00 besteld zijn gaan dezelfde dag nog op de post.
Normaal gesproken heb je deze binnen Nederland dan de volgende dag in huis.
Helaas doet PostNL er weleens wat langer over. Zeker in December kan dat gebeuren.

Mocht je alsnog iets willen weten dan kan je me altijd een berichtje sturen via het Contactformulier.